کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای اطلاع از آخرین اخبار نظام وظیفه، معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

امریه شهرک های صنعتی استان چگونه ممکن است؟

شرایط امریه شهرک های صنعتی استان چگونه است ؟

امریه شهرک های صنعتی استان چگونه انجام میشود ؟ و دارای چه شرایط و مدارکی است ؟ همچنین چگونه میتوان برای گرفتن این امریه اقدام کرد ؟ اینها سوالاتی هستند که ذهن عده زیادی از مشمولین خدمت سربازی را مشغول کرده است . شما عزیزان میتوانید با مطالعه این مقاله به پاسخ این سوالات دست یابید . امریه شهرک های صنعتی استان یکی از ارگان های امریه دهنده در کشور میباشد که جوانان ذکور ایرانی فرصتی پیدا کرده اند که از انواع امریه ها به خصوص امریه شهرک های صنعتی استفاده کنند و ۲ سال خدمت سربازی را با موفقیت بگذرانند چرا که امریه فرصتی است برای جوانان تا هم از مدرک تحصیلی خود استفاده کنند و هم از فعالیت های سخت دوران پادگان دور بمانند، همچنین مشمولان میتوانند از مزایا و حقوق بهتری نسبت به سربازان در پادگان بهره مند شوند .

امریه خدمت سربازی همواره برای این است که فرد مشمول بتواند سربازی خود را به آسانی بگذراند که یکی از شرایط اصلی امریه داشتن مدرک تحصیلی میباشد و اینکه خدمت سربازی برای سربازان پادگان ۲۱ ماهه میباشد اما برای سربازانی که به صورت امریه خدمت میکنند این دوره ۲۴ ماهه است و ۳ ماه بیشتر از سربازان عادی میباشد که این میتواند یکی از معایب امریه باشد.

امریه خدمت سربازی مخاطبان بسیاری را جذب خود کرده است همچنین هرساله تعداد زیادی از سازمان ها برای اینکه هزینه های خود را کم کنند شروع به جذب نیروی امریه میکنند . آنها برحسب میزان سواد و مدرک تحصیلی فرد مشمول را در مراکز و سازمانهای خود به صورت امریه سربازی به خدمت میگیرند . که این مدرک تحصیلی از دیپلم تا دکتری متغییر است و سازمان مربوطه بسته به احتیاج خود مشمولان را در اختیار میگیرد . شما مشمولان میتوانید راهنمایی های لازم را در این خصوص از مشاوره نظام وظیفه دریافت کنید .


بیشتر بخوانید: امریه ارگان های دولتی چگونه ممکن است؟


شرایط امریه شهرک های صنعتی استان چگونه است ؟

شرایط امریه شهرک های صنعتی استان از سوی سازمان امریه دهنده به مشمولان اعلام میشود تا اگر مشمول شرایط سازمان را داشت برای امریه درخواست بدهد در غیر این صورت برای اعزام به خدمت سربازی آماده شود . هر سازمانی شرایط و ضوابط خاص خود را دارد بنابراین مشمولان باید دقت کافی داشته باشند، اگر متقاضی برای امریه به دو سازمان درخواست داده است بعدا با مشکلاتی روبرو میشود پس سعی کنید درخواست امریه را فقط به یک سازمان ابلاغ کنید، چرا که هر دو درخواست باطل میشود .

شرایط امریه شهرک های صنعتی استان را به طور مفصل برای شما ذکر میکنیم که مشمول باید دارای یکی از این شرایط باشد تا بتواند امریه بگیرد؛ متاهل، معاف از رزم، تحت پوشش کمیته امام خمینی ( رحمت الله )، خانواده ایثارگران ( جانباز، مفقودالاثر، شهدا و… )، تحت پوشش سازمان بهزیستی و از مهم ترین شرایط امریه ها میتوان به نداشتن غیبت اشاره کرد به همین منظور مشمول باید بعد از پایان ۱۸ سالگی که سن مشمولیت است برای گرفتن امریه اقدام کند .

مدارک امریه شهرک های صنعتی استان شامل چه مواردی است ؟


بیشتر بخوانید: اخذ امریه سربازی چگونه است ؟


مدارک امریه شهرک های صنعتی استان شامل چه مواردی است ؟

مدارک امریه شهرک های صنعتی استان یکی از مواردی است که مشمولان برای دریافت امریه باید جمع آوری کنند . مدارک امریه شهرک های صنعتی استان را باید به سازمان همان استان محل زندگی خود برای تشکیل پرونده برسانید تا در صورت تایید مدارک و طی کردن مراحل امریه فرد مشمول بتواند از امریه مورد نظر استفاده کند . به علت اینکه اولویت برای سرباز امریه شدن، با کسانی است که زود تر برای امریه درخواست کنند بنابراین مدارک خود را هرچه سریع تر به سازمان مربوطه تحویل دهید تا از شانس بیشتری برای پذیرش برخوردار میشوید .

مدارک لازم برای گرفتن این امریه نیز به این شرح میباشد ؛ نامه اعلام نیاز به نیروی امریه از طرف سازمان شهرک های صنعتی، کپی شناسنامه در صورت متاهل بودن از تمام صفحات آن، کپی کارت ملی، گواهی دانشگاه مبنی بر تمام شدن دوره معافیت تحصیلی، دفترچه اعزام به خدمت سربازی که فرد مشمول با در دست داشتن این مدارک میتواند به سازمان مورد نظر برای دریافت امریه مراجعه کند .


بیشتر بخوانید: با شرایط امریه ارتش بیشتر آشنا شوید


مراحل پذیرش امریه شهرک های صنعتی استان چگونه است ؟

مراحل پذیرش امریه شهرک های صنعتی استان برای دریافت امریه بسیار حائز اهمیت است زیرا اگر فرد مشمول این مراحل را بداند بهتر و هرچه سریعتر میتواند امریه را دریافت کند وبسیاری از جوانان ذکور ایرانی از این مراحل اطلاعی ندارند شما مشمولان عزیز میتوانید از مشاورین این مرکز در این باره کمک بگیرید . فرد مشمول برای اینکه بتواند مراحل پذیرش امریه شهرک های صنعتی استان را به راحتی پشت سر بگذراند باید نکاتی را رعایت کند که در زیر به آنها اشاره میکنیم؛

نکات لازم جهت پذیرش امریه شهرک های صنعتی استان

  1. حداقل ۲ تا ۳ ماه قبل از اعزام به خدمت سربازی برای امریه اقدام کنید .
  2. در صورت پذیرفته شدن برای امریه نمیتوانید از درخواست خود انصراف دهید .
  3. فرد مشمول غایب نباشد .
  4. مدت امریه جزو سوابق استخدامی محسوب میشود .
  5. و نکات مهم دیگر

بیشتر بخوانید: مراحل دریافت امریه سربازی چیست؟


ثبت نام امریه شهرک های صنعتی استان چگونه است ؟

ثبت نام امریه شهرک های صنعتی استان چگونه انجام میشود ؟ از مدارک مورد نیاز که در بالا به آنها اشاره شد تصویر واضحی گرفته و جهت ثبت نام امریه شهرک های صنعتی استان به سازمان مربوطه ارسال کنید . برخی از سازمان ها به مشمول این تعهد را میدهند که پس از پایان دوره امریه خدمت سربازی او را استخدام کنند اما همه ی سازمان ها اینگونه نیستند شما میتوانید در این باره با مشاورین مرکز مشاوره آویژه تماس تلفنی و آنلاین برقرار کنید . مشمول پس از ثبت نام و استخدام در این سازمان به عنوان نیروی امریه مثل دیگر کارمندان سر ساعت اداری به سازمان وارد و خارج میشود . همچنین دیگر احتیاجی به لباس رزمی و پوتین ندارد و باید لباس رسمی متناسب با سازمان مربوطه را بپوشد .

ثبت نام امریه شهرک های صنعتی استان چگونه است ؟


بیشتر بخوانید: سرباز معلم چه شرایطی دارد؟


سهمیه امریه شهرک های صنعتی استان به چه میزان است ؟

سهمیه امریه شهرک های صنعتی استان به صورت سالانه میباشد که این دستور از طرف مقام معظم رهبری به سازمان شهرک های صنعتی استان ابلاغ میشود . سازمان ها و وزارتخانه های زیادی برای امریه وجود دارد که در پایین آنها را ذکر میکنیم ؛

  1. سازمان آموزش و پرورش
  2. سازمان آتش نشانی
  3. سازمان بازرسی کل کشور
  4. وزارت نیرو
  5. وزارت نفت
  6. وزارت کار و امور اجتماعی
  7. بنیاد شهید انقلاب اسلامی
  8. نهاد ریاست جمهوری
  9. سازمان میراث فرهنگی و گردشگری
  10. سازمان هواپیمایی کشور
  11. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی
  12. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  13. و غیره

سهمیه امریه شهرک های صنعتی استان را نیز به طور مفصل توضیح دادیم، سازمان شهرک های صنعتی استان با گرفتن نیروی امریه میخواهند تا از نیروی جوان و تحصیلکرده برای فعالیت در سازمان خود استفاده کنند و از هزینه های گزاف خودداری کنند .


بیشتر بخوانید: شرایط اخذ امریه سربازی چیست؟


سوالات متداول

آیا فرد مشمول میتواند برای گرفتن امریه از دو سازمان درخواست کند ؟

خیر؛ او میتواند تنها از یک سازمان درخواست کرده و امریه بگیرد، اگر مشمول از دو سازمان درخواست امریه کند بعدا با مشکل روبرو شده و هردو درخواست باطل میشود .

هدف سازمان ها از بکارگیری نیروی امریه برای فعالیت در سازمان خود چیست ؟

سازمان ها با این کار نیروی جوان و پرتوان و باسواد را جذب میکنند تا هم از قدرت سواد آنها استفاده کنند و هم در هزینه های سازمان صرفه جویی کنند ودر این سالها بسیاری از مراکز و سازمان ها به همین منظور شروع به گرفتن نیروی امریه کرده اند .

شرایط امریه شهرک های صنعتی استان چیست ؟

از مهمترین شرایط شهرک های صنعتی این است که دفترچه اعزام به خدمت فرد مشمول غیبت نخورده باشد و دیگر شرایط به این صورت است؛ متاهل، معاف از رزم، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره )، تحت پوشش سازمان بهزیستی از موارد دیگر شرایط این سازمان میباشد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره نظام وظیفه تلفنی و آنلاین به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع :  مشاوره آنلاین و تلفنی نظام وظیفه

 

برای مشاوره در زمینه امریه شهرک های صنعتی استان چگونه ممکن است؟

از مشاورین مشاوره نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.