کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای اطلاع از آخرین اخبار نظام وظیفه، معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چه مزایایی دارد؟

شرایط امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه های دریافت این امریه چگونه است؟ چه کسانی میتوانند برای دریافت امریه این سازمان اقدام کنند؟ شرایط لازم برای دریافت امریه کدامند؟ همه ی این موارد سوالاتی است که برای متقاضیان دریافت امریه خدمت سربازی این سازمان مطرح میشود. لذا با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد در اینجا به بحث و بررسی دقیق این موارد میپردازیم. اما قبل از ارائه ی پاسخ این سوالات باید به این موضوع اشاره کنیم که امریه سربازی چیست و چه مزایایی برای مشمولان دارد؟

سازمان وظیفه هر ساله تعدادی از مشمولان خود را به ادارات و سازمانهای دیگر واگذار میکند تا دوره دو ساله ی خدمت سربازی خود را در این سازمان ها و در قالب سرباز امریه بگذرانند. یکی از سازمان هایی که اقدام به جذب امریه میکند، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میباشد. درواقع این افراد در ساعات کاری، همچون دیگر کارمندان مشغول به کار میشوند.

دریافت امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کار چندان راحتی نمیباشد و از مراحل و گام های مختلفی تشکیل شده است که مشمولان باید ضمن اطلاع از این مراحل، برای طی کردن تمام این مراحل اقدام کنند. همچنین شرایط به خصوصی برای اخذ امریه این سازمان در نظر گرفته شده است که مشمولان باید همه ی این شرایط داشته باشند تا موفق به اخذ امریه این سازمان شوند، در ادامه این مقاله تمام این شرایط به تفضیل آورده شده است. چنانچه شما نیز متقاضی امریه بنیاد مسکن هستید ممکن است با سوالات زیادی مواجه شوید. لذا توصیه ی ما به شما استفاده از مشاوره های نظام وظیفه میباشد. همکاران ما نیز در مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان درباره اخذ امریه تمام ارگان ها از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میباشند.


بیشتر بخوانید: شرایط اخذ امریه سربازی چیست؟


شرایط امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

شرایط امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سوالات متداولی است که ذهن بسیاری از متقاضیان دریافت امریه را به خود مشغول کرده است. بدیهی است که فردی که میخواهد در یک ارگان یا سازمان همکاری داشته باشد باید معیار های آن سازمان را داشته باشد، بر همین اساس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز شرایطی را در نظر گرفته است که تنها افراد واجد این شرایط میتوانند برای امریه این سازمان اقدام کنند. نداشتن نسبت فامیلی نسبی و یا سببی با کارکنان و شاغلان این سازمان از جمله مهم ترین شرایط امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میباشد. همچنین این سازمان یکی از سازمان هایی است که جذب نیروی امریه را از بین مشمولان غیر بومی نیز انجام میدهد اما برای سربازان امریه بومی مزایایی را در نظر گرفته است. همچنین نوع مدرک و رشته تحصیلی مشمولان یکی از موارد تعیین کننده در جذب آن ها به عنوان امریه این سازمان میباشد.

شرایط دیگر این امریه

افرادی با مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته های مرتبط با حوزه ی فعالیت این سازمان همچون مهندسی عمران، مهندسی معماری، کامپیوتر و … میتوانند متقاضی دریافت امریه این سازمان باشند. علاوه بر این گاهی سربازان امریه از بین افراد با مدرک تحصیلی دیپلم اما با مهارت های لازم نیز پذیرش میشوند. معدل مقطع تحصیلی مشمولان نیز از شرایط مورد نظر این سازمان میباشد که بر اساس آن فارغ التحصیلان دانشگاه های روزانه حداقل باید دارای معدل ۱۶ در آخرین مقطع تحصیلی شان باشند. علاوه بر مواردی که گفته شد پذیرش امریه اغلب از بین افرادی با شرایط خاص انجام میشود. این شرایط نیز شامل تاهل، معافیت از رزم، افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، نخبگان و قاریان قرآن، خانواده ایثارگران و شهدا و… میباشد. به این ترتیب افرادی که یکی از این شرایط را داشته باشند برای دریافت امریه مربوط به بنیاد مسکن در اولویت قرار میگیرند.

مدارک امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی


بیشتر بخوانید: آیا امریه دانشگاه ها وجود دارد؟


مدارک امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

مدارک امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ارائه ی به موقع این مدارک از مهم ترین موضوعاتی است که دریافت امریه شما را تحت تاثیر قرار میدهد. چرا که در زمان جذب امریه، اولویت با کسانی است که زودتر اقدام کرده اند. اما چه مدارکی را باید به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه داد؟ با توجه به اینکه سرباز امریه بیشتر از بین افراد با شرایط خاص همچون تاهل و معافیت از رزم و… انتخاب میشود لذا ارائه گواهی ها و مدارک مبنی بر صحت این موارد الزامی است. مثلا فردی که تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی قرار دارد باید معرفی نامه این سازمان ها را در دست داشته باشد. همچنین خانواده های شهدا و ایثارگران نیز باید معرفی نامه ای از سوی بنیاد شهید ارائه دهند. تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصویر شناسنامه و کارت ملی و …از دیگر مدارک مورد نیاز برای اخذ امریه بنیاد مسکن میباشد.

یکی از مهم ترین مدارک امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگه اعزام به خدمت میباشد. این برگه حاوی تاریخ اعزام مشمول به خدمت سربازی میباشد. لازم به ذکر است که تاریخی که بر روی این برگه درج شده است باید با تاریخ جذب امریه بنیاد مسکن یکی باشد.


بیشتر بخوانید: امریه ارگان های دولتی چگونه ممکن است؟


مراحل امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

مراحل امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اطلاع از نحوه دریافت آن موضوع بسیار مهمی است که برای بسیاری از مشمولان مشکلاتی را به همراه داشته است. گاهی افرادی به دلیل عدم آگاهی از چگونگی انجام این مراحل دچار سردر گمی شده اند و از دریافت امریه باز مانده اند.

نکته ی مهمی که درباره مراحل امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وجود دارد مربوط به تاریخ اعزام و تاریخ جذب امریه بنیاد مسکن میباشد. شما باید به شکلی برنامه ریزی کنید و در زمانی مدارک خود را به سازمان وظیفه ارسال کنید که این دو تاریخ با هم یکی شوند، به همین دلیل ابتدا باید از تاریخ امریه گیری بنیاد مسکن محل زندگی خود اطلاع پیدا کنید. بعد از ارسال مدارک به سازمان وظیفه و به محض دریافت برگه سبز باید آن را به بنیاد مسکن ارائه دهید. این سازمان نتایج نهایی را قبل از اعزام به خدمت شما اعلام میکند.

چنانچه شما به عنوان سرباز امریه پذیرش شوید بادی برگه مربوطه را در زمان تقسیم نیروها و بعد از پایان دوره آموزشی به یگان خدمتی خود ارائه دهید.


بیشتر بخوانید: اخذ امریه سربازی چگونه است ؟


ثبت نام امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

ثبت نام امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چگونه انجام میشود؟ این سوالی است که برای متقاضیان امریه این سازمان به وجود میاید، در پاسخ به این سوال باید گفت که متقاضیان دریافت امریه از این سازمان باید به سامانه اینترنتی مربوط به ثبت نام امریه بنیاد مسکن مراجعه کنند. این سامانه اطلاعاتی را از مشمول میخواهد که مشمولان باید آنها را با دقت وارد کنند. این اطلاعات شامل مدرک تحصیلی، مدارک شناسایی، آدرس محل سکونت و … میباشد. افرادی که برای ثبت نام امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام میکنند باید تعهداتی نیز به این سازمان داشته باشند. یکی از این تعهد ها مربوط به تعهد به خدمت به مدت ۲۴ ماه در این سازمان میباشد. تکمیل تعهدنامه مربوط به نداشتن نسبت سببی و نسبی با کارکنان این اداره نیز از دیگر مواردی است که در زمان ثبت نام انجام میشود.

بعد از انجام ثبت نام بررسیها و تحقیقاتی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین سازمان وظیفه انجام میشود که در صورت تایید، شما را به عنوان سرباز امریه جذب میکنند.

ثبت نام امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی


بیشتر بخوانید: چه طور امریه سپاه بگیرم؟


سهمیه امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

سهمیه امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مربوط به تعداد سربازان امریه ای است که این سازمان میتواند در هر سال جذب کند. این سهمیه ی سالانه تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد از جمله این عوامل میتوان به تعداد مشمولان خدمت سربازی در هر سال اشاره کرد، با افزایش تعداد مشمولان سازمان وظیفه برای تعدیل نیروهای پادگان های نظامی، سهمیه بیشتری را به سربازان امریه سازمان ها و ارگان ها اختصاص میدهد. یکی از نکاتی که درباره سهمیه امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وجود دارد این است که این سازمان با توجه به نیاز خود به نیروهای متخصص و کارشناسان در رشته های مرتبط با فعالیت های خود اقدام به جذب امریه میکند.


بیشتر بخوانید: آموزشی سربازان امریه چه تفاوتی دارد؟


سوالات متداول

شرایط لازم برای دریافت امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کدامند؟

نداشتن نسبت فامیلی نسبی و یا سببی با کارکنان و شاغلان این سازمان، جذب نیروی امریه از بین مشمولان غیر بومی، همچنین نوع مدرک و رشته تحصیلی مشمولان از موارد تعیین کننده در جذب امریه این سازمان میباشد.

مدارک مورد نیاز برای امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کدام است؟

فردی که تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی قرار دارد باید معرفی نامه این سازمان ها را در دست داشته باشد. خانواده های شهدا و ایثارگران نیز باید معرفی نامه ای از سوی بنیاد شهید ارائه دهند. تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصویر شناسنامه و کارت ملی و …

سهمیه امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چگونه است؟

سهمیه امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مربوط به تعداد سربازان امریه ای است که این سازمان میتواند در هر سال جذب کند و از سوی سازمان وظیفه تعیین میشود.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره نظام وظیفه تلفنی و آنلاین به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع :  Islamic Revolution Housing Foundation – Tehran Times

 

برای مشاوره در زمینه امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چه مزایایی دارد؟

از مشاورین مشاوره نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.