کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای اطلاع از آخرین اخبار نظام وظیفه، معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

شرایط امریه سازمان تبلیغات چیست؟

امریه سازمان تبلیغات اسلامی

امریه سازمان تبلیغات اسلامی برای مشمولانی که می خواهند به خدمت سربازی بروند فرصت مناسبی می باشد زیرا که این امریه وگذراندن خدمت در چنین حرفه ای میتواند مانند رزومه کاری خوبی محسوب شود . اما متاسفانه بیشتر جوانان عزیز کشورمان از این موضوع اطلاعی ندارند و چنین موقعیتی را از دست می دهند قابل ذکر است که مشمولان عزیز می توانند با ارتباط با مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه اطلاعات کافی را بدست آورند و خدمت سربازی خود را به خوبی و در حرفه ای که علاقه دارند بگذرانند. امریه خدمت سربازی شامل حال همه ی عزیزان نمی شود و به گروهی از اقشار تعلق می گیرد و جوانانی که به سن اعزام می رسند می توانند ۲ ماه قبل از اعزام برای گرفتن امریه اقدام نمایند .

امریه سازمان تبلیغات اسلامی

مشمولان با توجه به تخصص هایی که دارند برای امریه سازمان تبلیغات اسلامی می توانند اقدام  کنند تا در حرفه ای که توانا یی آن را دارند و در آن زمینه که می توانند به میهن عزیزمان ایران خدمت کنند این دوره را بگذرانند . همه ی جوانان ما این خدمت را وظیفه ی عمومی می دانند و برای  گذراندن این دوره به محض رسیدن به سن اعزام یعنی ۱۸ سالگی با توجه به موقعیت خود که ادامه تحصیل می دهند یا نه اقدامات لازم را انجام می دهند . خیلی از جوانان دوست دارند دوره خدمت سربازی خود را به صورت امریه بگذرانند تا از گذراندن دوره خدمت سربازی خودحس بهتری داشته باشند.


بیشتر بخوانید:  امریه بنیاد مسکن چه مزایایی دارد؟


شرایط امریه سازمان تبلیغات چگونه است ؟

شرایط امریه سازمان تبلیغات اسلامی  برای افراد مختلف  متفاوت  می باشد. مشمولان برای  دریافت امریه باید دارای شرایط زیر باشند :

  • جزو بسیج های فعال
  • متاهل
  • یکی از خانواده های ایثارگران و یا شهیدان
  • تحت نظر کمیته ی امداد
  • معاف از رزم

مشمولانی که دارای این شرایط می باشند برای امریه سربازی سازمان تبلیغات می توانند اقدام کنند . مشمولان با وجود داشتن شرایط ، تخصص و رشته ای که در آن تحصیل کرده اند؛ مدارک مورد نیاز را کامل کرده باشند تا برای گرفتن امریه اقدام نمایند . شرایط عمومی اخذ امریه در همه ی سازمان ها یکی می باشد اما در بعضی سازمان ها شرایط اختصاصی نیز وجود دارد . جوانانی که فارق التحصیل می شوند در فرصت ۱ ساله ای که دارند خود را معرفی کنند ، برای گرفتن امریه  اقدامات لازم را انجام دهند تا فرصت را ازدست ندهند ودر تاریخ اعزام خود غیبت نخورند .

تحصیلات جزو شرایط امریه سازمان تبلیغات اسلامی می باشد که بعضی از سازمان ها تحصیلات دکترا می خواهند بعضی تحصیلات کاردانی می خواهند . مشمول می تواند با توجه به تحصیلات خود وحرفه ای که در آن تجربه دارد برای اخذ امریه به سازمان مربوطه مراجعه کند و در حرفه ای که علاقه و استعداد کافی را دارد دوره ی خدمت سربازی خود را به خوبی بگذراند . همه ی افراد ذکور در حین  تحصیل این دغدغه را دارند که به سن اعزام که برسند باید فورا برای رفتن به خدمت اقدام کنند وخیلی از جوانان در سن ۱۸ سالگی وارد دانشگاه می شوند و خدمت سربازی آنها برای بعد از فارق التحصیلی می ماند.

شرایط امریه سازمان تبلیغات چگونه است ؟


بیشتر بخوانید: شرایط امریه کمیته امداد چیست؟


مدارک لازم برای امریه  در سازمان تبلیغات اسلامی چه می باشد ؟

مدارک لازم برای امریه  در سازمان تبلیغات اسلامی برای مشمولان باید حائز اهمیت باشد زیرا که این مدارک اگر کامل نباشد یا اینکه به هر دلیلی ناقص باشد ، متاسفانه مشمول موقعیت امریه گرفتن را از دست می دهد. جوانان در نظر داشته باشند اگر غیبت دارند برای دوره ی سربازی خود نمی توانند از امریه استفاده کنند .

در زیر به چند مورد از مدارک لازم برای امریه  در سازمان تبلیغات اسلامی اشاره می کنیم :

  • درخواست فرد مشمول و تعیین محل خدمت ایشان
  • فتو از صفحات اول و دوم شناسنامه
  • معرفی نامه کمیته یا بهزیستی
  • معرفی نامه از بنیاد شهید
  • و…

مشمولان می توانند برای اطلاعات بیشتر درباره ی مدارک مورد نیاز برای گرفتن امریه ازمشاوران نظام وظیفه کمک بگیرند.


بیشتر بخوانید: چه طور امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بگیرم؟


مراحل پذیرش امریه سازمان تبلیغات اسلامی چگونه است ؟

مراحل پذیرش امریه سازمان تبلیغات اسلامی  اعم از اینکه کدام سازمان تبلیغ را مشمول انتخاب کرده باشد متفاوت است . در بعضی از سازمان ها کسری خدمت را می پذیرند و بعضی از سازمان ها نمی پذیرند . مشمولان باید این را در نظر داشته باشند بعد از اینکه امریه را دریافت کردند نمی توانند از آن انصراف بدهند و ممکن است آن سازمان برای این کار جریمه ای را در نظر گرفته باشد که فرد مشمول با پرداخت جریمه از امریه انصراف دهد و بیشتر سازمان ها این موقعیت را برای مشمولان ایجاد نمی کنند تا از اشتباه خود که درست فکر نکرده اند بتوانند پا پس بکشند .

جوانان می توانند ۲ تا ۳ ماه قبل از تاریخ اعزام برای امریه و گذراندن مراحل پذیرش امریه سربازی  در سازمان تبلیغات اسلامی اقدامات لازم را انجام بدهند . مشمولان عزیز هنگام مراجعه به سازمان مربوطه برای گرفتن امریه، برگه ی سبز خود را نیز همراه داشته باشند تا به همراه دستور امریه خود تحویل اداره ی مربوطه بدهند و آنها مدارک مشمول را به تهران بفرستند .


بیشتر بخوانید: با شرایط امریه بهزیستی بیشتر آشنا شویم


ثبت نام امریه سربازی سازمان تبلیغا ت اسلامی به چه صورت است ؟

ثبت نام امریه سربازی سازمان تبلیغا ت اسلامی برای تمام مشمولان مقدور نمی باشد چون بیشتر جوانان شرایط  و مدارک  مورد نیاز جهت ثبت نام در امریه سازمان تبلیغات را ندارند . مشمولان سرباز به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در زمینه ی امریه ، مشورت گرفتن آنها از مراکز مشاوره نظام وظیفه امری ضروری به نظر می رسد . معمولا خانواده ی شهیدان و خانواده هایی که تحت نظر کمیته امداد هستند در ثبت نام امریه سربازی سازمان تبلیغا ت اسلامی اولویت اول را دارند اما مشمولان دیگر نیز با توجه به مدرک تحصیلی و معدل بالای خود می توانند از این موقعیت ها استفاده کنند . ثبت نام امریه در سازمان تبلیغات بازه ی زمانی خاصی دارد که جوانان می توانند با جست وجو اطلاعات کافی بدست آورند ، تا در زمانی که آن سازمان به نیرو احتیاج دارد و امریه صادر میکند مشمول برای گرفتن امریه اقدام کند .

ثبت نام امریه سربازی سازمان تبلیغا ت اسلامی به چه صورت است ؟


بیشتر بخوانید: گرفتن امریه اداره دارایی چگونه ممکن است؟


سهمیه امریه سربازی سازمان تبلیغات اسلامی به چه میزان  می باشد ؟

سهمیه امریه سربازی سازمان تبلیغات اسلامی محدود می باشد ، در سازمان هایی که زیر نظر دولت هستند درحال حاضر امریه صادر نمی شود و سازمان های غیر دولتی با توجه به اینکه در کدام زمینه نیرو لازم دارند امریه صادر می کنند . جوانان مشمول خدمت سربازی در نظر داشته باشند که اگر خدمت سربازی را به صورت امریه می خواهند بگذرانند خاطرشان باشد که مقررات نظام را باید رعایت کنند و در هر سازمانی که طبق حرفه ای  که داشته اند می خواهند دوره ی خدمت سربازی خود را بگذرانند نمی توانند با آن سازمان قرار داد کاری ببندند.

همان طور که گفتیم  سهمیه امریه سربازی سازمان تبلیغات اسلامی متفاوت است و در همه ی سازمان ها برابر نیست در زیر نمونه هایی از سازمان های تبلیغاتی را برای آشنا شدن جوانان نام می بریم :

  • کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی
  • اطلاع گستر
  • شرکت ایده برادران موعود
  • توسعه فرهنگ زندگی
  • و…

سوالات متداول

۱٫ برای گرفتن امریه سربا زی چه موقع اقدام شود بهتر است ؟

برای گرفتن امریه ۲ ماه قبل از اعزام اقدام شود بهتر است حتی جوانان می توانند در حین تحصیل این اقدام را انجام دهند و جوانانی که غیبت دارند متاسفانه این موقعیت رو از دست می دهند .

۲٫ آیا همه جوانان می توانند از امریه استفاده کنند ؟

خیر ، امریه شامل حال همه ی جوانان نمی باشد ، جوانانی می توانند از امریه استفاده کنند که شرایط و مدارک مورد نظر را داشته باشند و جزو خانواده های شهیدان وکمیته امداد باشند .

۳٫ سهمیه امریه در کشور ما چگونه است ؟

در حال حاضر در کشور عزیزمان ایران در سازمان های دولتی صادر نمی شود ودر سازمان های غیر دولتی مبنی بر حرفه ای که نیرو لازم دارند امریه صادر می کنند و با توجه به اینکه در کدام حرفه کمبود نیرو دارند امریه می دهند و نیروی خود را ازاین طریق تامین می کنند .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره نظام وظیفه تلفنی و آنلاین به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع :  شرایط اخذ امریه سربازی

 

برای مشاوره در زمینه شرایط امریه سازمان تبلیغات چیست؟

از مشاورین مشاوره نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.