کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای اطلاع از آخرین اخبار نظام وظیفه، معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

امریه شرکت های دانش بنیان

امریه شرکت های دانش بنیان

امریه شرکت های دانش بنیان برای آن دسته از مشمولانی که می خواهند در این شرکت ها جذب شوند فرصت خوبی است . که فرد مشمولی که میخواهد از طرح امریه شرکت دانش بنیان استفاده کند ، باید غیبت نخورده باشد و دارای مدرک تحصیلی مقاطع کارشناسی و بالاتر باشد .

در اینجا لیستی از امریه شرکت دانش بنیان را ذکر میکنیم :

  1. پلاسما پروژه پارس
  2. درسا رسانه هوشمند
  3. ایده نو اندیش تک سامانه
  4. و …

فرد مشمولی که ۱۸ سال او تمام شده به دنبال راه هایی است که بتواند خود را معاف کند و از خدمت سربازی سر بگریزد یا به دنبال راهیست که خدمت سربازی برایش آسان گردد که امریه درشرکت های دانش بنیان یکی از این راه هاست و جز امریه خدمت سربازی محسوب می شود . فرد مشمول با دریافت امریه، این ۲ سال خدمت را با موفقیت پشت سر بگذارد و بعد آن به فکر زندگی باشد و تصمیم های بزرگ بگیرد .


بیشتر بخوانید: مراحل دریافت امریه سربازی چیست


شرایط امریه سربازی در شرکت های دانش بنیان

شرایط امریه سربازی در شرکت های دانش بنیان برای آن دسته از مشمولانی که می خواهند از این طرح استفاده کنند ضروری است و باید دارای شرایطی از جمله دفترچه اعزام به خدمت مشمول، غیبت نخورده باشد و هم چنین مدرک تحصیلی مشمول کارشناسی و بالاتر باشد؛ تا بتواند امتیازات لازم را برای داشتن شرایط امریه سربازی در شرکت های دانش بنیان کسب کند .

از جمله شرایط امریه سربازی در شرکت های دانش بنیان در دوره آموزشی این است که مشمول پس از گذراندن دوره آموزشی از طریق معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور به شرکت راه خواهد یافت . پرداخت حقوق، مزایا، بیمه درمانی و تکمیلی طبق مقررات ستاد کل نیروهای مسلح است و بر عهده شرکتی که مشمول را برای نیروی امریه گرفته است میباشد .

شرایط مشمولان برای استفاده از معافیت سربازی دانش بنیان

  1. شرکت دانش بنیان اظهارنامه مالیاتی داشته و فروش آن بیش از یکصد میلیون تومان باشد .
  2. بیشتر از ۳ سال از دوری فرد از تحصیل نگذشته باشد .
  3. فرد باید فارغ التحصیل کارشناسی ارشد باشد .
  4. و غیره

    بیشتر بخوانید: شرایط اخذ امریه سربازی چیست


چگونگی اخذ امریه شرکت های دانش بنیان

چگونگی اخذ امریه شرکت های دانش بنیان همواره برای آن است که مشمولی که عمر خود را به پای درس و مدرسه و دانشگاه گذاشته است بتواند  هم خدمت سربازی را به آسانی بگذراند و هم اینکه از تحصیلات خود به خوبی استفاده کند . چگونگی اخذ امریه شرکت های دانش بنیان به این صورت است که فرد ابتدا مشخصات خود را در سامانه سینا (sina.bmn.ir) ثبت کند . شما مشمولان عزیز می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال درباره چگونگی امریه شرکت دانش بنیان با مشاوره سربازی آویژه به صورت تلفنی و آنلاین در ارتباط باشید .

پرداخت هزینه مربوط به دوره آموزشی بر عهده شرکت و در ابتدای فرایند جذب امریه خواهد بود . زمان دوره خدمت نظام وظیفه به صورت امریه به همراه دوره آموزشی ۲۴ ماه است. محل خدمت و موضوع خدمت باید به تایید معاونت علمی و فناوری باشد و هر گونه تغییر در این موضوع به معاونت علمی و فناوری اطلاع داده شود .

چگونگی امریه شرکت های دانش بنیان


بیشتر بخوانید: اخذ امریه سربازی چگونه است


مراحل دریافت امریه شرکت های دانش بنیان

مراحل دریافت امریه شرکت های دانش بنیان برای آن دسته از مشمولانی است که ۱۸ سال آنان تمام شده و غیبت نخورده اند . دریافت امریه در شرکت های دانش بنیان به این صورت است که فرد پس از گذراندن دوره آموزشی سربازی خود را در این شرکت ها بگذرانند . امریه شرکت دانش بنیان نیز می تواند به عنوان معافیت نظام وظیفه به حساب آید . فارغ التحصیلان رشته های پزشکی امکان استفاده از تسهیلات امریه شرکت دانش بنیان را ندارند .

مراحل دریافت امریه در شرکت های دانش بنیان

  • مراجعه به سایت شرکتهای دانش بنیان و مطالعه قوانین و شرایط شرکتها
  • ثبت نام در سامانه سینا (bmn.ir)
  • دریافت برگه اعزام از پلیس + ۱۰
  • معرفی فرد به شرکت دانش بنیان برای انجام خدمت
  • و …

    بیشتر بخوانید: مشاوره کسری خدمت سربازی


شرکت های امریه گیر نیز برای جذب نیروی سرباز دارای شرایطی از جمله شرکت دانش بنیان دارای اظهارنامه مالیاتی می باشد . مرخصی سربازان شرکت های دانش بنیان از سوی ستاد کل نیروهای مسلح می باشد . امریه در شرکت های دانش بنیان فرصتی را پیش آورده تا افراد مشمولی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد هستند علاوه براینکه سربازی خود را به آسانی می گذرانند ، می توانند از مدرک خود نیز استفاده کنند .

شرکت باید دارای شرایط زیر باشد :

  1. اظهارنامه مالیاتی داشته باشد .
  2. فروش شرکت بر مبنای اظهارنامه مالیاتی بیش از یک میلیارد ریال باشد .

تبصره : هر شرکت به ازای هر ۳۰۰ میلیون تومان فروش یک نفر را میتواند معرفی کند و حداکثر ظرفیت هر شرکت در هر سال ۵ نفر نیروی امریه می باشد .

پذیرش امریه سربازی در شرکت های دانش بنیان

پذیرش امریه سربازی در شرکت های دانش بنیان به این صورت است فرد مشمول باید چند ماه پیش از اعزام به خدمت سربازی اقدام کند و پس از آنکه ۲ ماه دوره آموزشی را طی کردند می توانند به این شرکت ها مراجعه کنند .

پذیرش امریه سربازی در شرکت های دانش بنیان برای آن دسته مشمولانی که غیبت خورده اند وجود ندارد و آنها نمی توانند از این طرح استفاده کنند و همچنین ۶ ماه اضافه خدمت به آنها تعلق میگیرد .

شرکت های امریه شرکت های دانش بنیان


بیشتر بخوانید: مشاوره خدمت سربازی


پروژه امریه سربازی در شرکت های دانش بنیان

پروژه امریه سربازی در شرکت های دانش بنیان یکی از راه هایی است که فرد مشمول می تواند از مدرک تحصیلی خود در این شرکت ها استفاده کند . فرد مشمول باید دارای سابقه کاری و مدرک تحصیلی مرتبط با پروژه باشد. فرد باید فرم پیشنهادی را که به تایید مدیر در شرکت های دانش بنیان است را تکمیل کند .

افراد مشمول امریه شرکت دانش بنیان پس از ثبت نام در سامانه سینا و پس از دریافت امتیاز لازم اطلاعات خود را در سامانه سرباز فناور ارسال می کند . پس از تایید شرکت های دانش بنیان و دریافت برگه اعزام و طی دوره آموزشی برای خدمت از طریق معاونت علم و فناوری به شرکت دانش بنیان مربوطه معرفی میشوند .

افراد مشمولی که می خواهند از طرح امریه شرکت دانش بنیان استفاده کنند باید به هیچ وجه غیبت نخورده باشند و ۳ ماه پیش از خدمت درخواست خود را در سامانه سینا ثبت کنند . محل خدمت سربازان امریه شرکت دانش بنیان با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و ستاد کل نیروهای مسلح است ، دوره آموزشی این افراد در ۰۱ ارتش خواهد بود .

سوالات متداول

آیا فرد مشمول در طی خدمت سربازی می تواند برای گرفتن امریه اقدام کند ؟

خیر، فرایند تکمیل و درخواست فرد باید ۳ ماه قبل از اعزام به خدمت انجام شود و در صورت تایید فرد از طریق معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور به ستاد کل نیروهای مسلح برای نیروی امریه معرفی میشود .

شرایط پذیرش سرباز امریه در شرکت های دانش بنیان چیست ؟

• مشمول باید حداقل ۳ ماه قبل از اعزام به خدمت سربازی برای استفاده از طرح امریه اقدام کند .
• حداقل فروش شرکت ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱ ریال باشد .
• و …

آیا دانشجویان می توانند از تسهیلات امریه در شرکت های دانش بنیان استفاده کنند ؟

خیر ، افراد مشمول این تسهیلات، لازم است فارغ التحصیل موسسه های علمی باشند .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره نظام وظیفه تلفنی و آنلاین به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Knowledge enterprise

 

برای مشاوره در زمینه امریه شرکت های دانش بنیان

از مشاورین مشاوره نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.