کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای اطلاع از آخرین اخبار نظام وظیفه، معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی چگونه است؟

شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی

شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی چیست؟ این شرایط به چه کسانی تعلق می گیرد؟ آیا شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی امسال برای مشمولین وجود دارد؟ شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در مورد خرید خدمت سربازی صحبت هایی می شود. اما آیا به نظر شما مشمولین می توانند خدمت سربازی خود را خریداری کنند؟ شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی چه مواردی را در نظر میگیرد؟

شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی

شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی چیست؟ آیا همه جوانان ذکور می توانند خدمت سربازی خود را بخرند؟ آیا این قانون خرید خدمت سربازی هر سال اجرا می شود؟ چه کسانی شامل این قانون ها می شوند؟ این ها سوالاتی است که همه روزه متقاضیان خرید سربازی از خود خواهند پرسید. اما آیا این امکان برای همه ی مشمولان وجود دارد؟

می دانید که در کشور ما مشمول به کسی گفته می شود که به سن قانونی و ۱۸ سالگی رسیده و مقطع متوسطه خود را تمام کرده است. از این رو این افراد باید از قانون خدمت سربازی تبعیت کرده و به خدمت دوره ی ضرورت اعزام شوند. اما آیا رفتن به خدمت سربازی کار آسانی است؟ سال هاست که رفتن به خدمت سربازی نظام وظیفه برای مشمولین به یک کابوس وحشتناک تبدیل شده است.

به همین منظور همه ی مشمولین به دنبال یک راهی هستند تا بتوانند از رفتن به خدمت فرار کنند. سازمان نظام وظیفه نیز امروزه برای مشمولین شرایطی را در نظر گرفته است تا بتوانند این مسئله را به راحتی حل کنند. این شرایط و قوانین بسیار گسترده بوده و می تواند به مشمولین کمک های زیادی بکند.

یکی از این شرایط گرفتن معافیت های سربازی است. این معافیت ها انواع بیشماری هستند که به تعداد زیادی از مشمولین تعلق می گیرد. برای آشنایی بیشتر شما مشمولان عزیز،انواع معافیت نظام وظیفه را بازگو کرده و اطلاعات لازم درباره ی آن ها را در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت.

معافیت های خدمت سربازی وظیفه عمومی ناجا

  1. معافیت های کفالت سربازی مانند کفالت پدر، کفالت سربازی مادر و ….
  2. معافیت های پزشکی مانند کفالت بیماری های روماتولوژی و بافت همبند، بیماری های عمومی و …
  3. معافیت های غایبان خدمت وظیفه عمومی
  4. معافیت های سربازان فراری نظام وظیفه
  5. معافیت های سربازی با شرط سنی
  6. معافیت های سربازی نخبگان ملی
  7. معافیت های افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی مانند معلولین زیر نظر سازمان بهزیستی
  8. معافیت های ایثارگران و جانبازان برای افراد با ۲۵ درصد جانبازی
  9. معافیت های سربازی با خرید خدمت سربازی

    بیشتر بخوانید: شرایط تعجیل خدمت سربازی چگونه است 


آگاهی از شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی

آگاهی از شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی با بدست آوردن اطلاعات موثق امکان پذیر خواهد بود. سازمان نظام وظیفه در چند سال گذشته این امکان را برای مشمولان به وجود آورده است تا بتوانند خدمت سربازی خود را خریده و هزینه ی آن را به صورت اقساط پرداخت کنند.

همانطور که می دانید هزینه های خرید خدمت سربازی به میزان تحصیلات فرد و آخرین مدرک تحصیلی او مرتبط می باشد. کسانی که مدرک تحصیلی بالاتری دارند باید مقدار هزینه ی بیشتری را برای خرید خدمت خود بپردازند.

برای آگاهی از شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی باید اول مشمولین از میزان هزینه های خرید خدمت مطلع شوند. این هزینه ها بر اساس آخرین اطلاعات و مصوبات سازمان نظام وظیفه اعلام شده است. ممکن است در ماه های آینده تغییراتی در آن ها اعمال شود. بنابراین برای اطلاع پیدا کردن از آخرین اخبار این سازمان با ما در تماس باشید.

  • مدرک زیر دیپلم: ۱۰۰۰۰۰۰۰۰میلیون ریال
  • مدرک دیپلم: ۱۵۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال
  • مدرک فوق دیپلم : ۲۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال
  • مدرک کارشناسی: ۲۵۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال
  • و سایر مدارک بالاتر

آگاهی از شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی


بیشتر بخوانید: مشاوره کسری خدمت سربازی


قوانین شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی

قوانین شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی برای سربازان فراری یا مشمولین و سربازان در حین خدمت تفاوتی نخواهد داشت. مشمولین در شرایط مختلف می توانند از این مزایا استفاده کنند. هر کدام از آن ها را به طور جداگانه برای شما در اینجا توضیح خواهیم داد.

  1. مشمولان غایب: همه ی مشمولین غایب باید از تاریخ غیبت آن ها مدت ۸ سال گذشته باشد تا بتوانند برای خرید اقساطی آن اقدام کنند.
  2. مشمولین سرباز فراری: این افراد باید از تاریخ فرار آخرشان تا سال ۹۸ به مدت ۸ سال گذشته باشد. سپس می توانند از طریق پلیس + ۱۰ اقدام کنند و با پرداخت اقساطی جریمه کارت معافیت دریافت کنند.
  3. سربازان در حین خدمت: کسانی هستند که بعد از ۸ سال غیبت برای رفتن به خدمت اقدام کرده اند. این افراد پس از اطلاعیه جدید سازمان نظام وظیفه می توانند نسبت به خرید خدمت سربازی خود اقدام کنند.

هر کدامیک از افراد در لیست بالا با توجه به قوانین شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی، می توانند اقدامات لازم را هرچه سریع تر انجام دهند.


بیشتر بخوانید: مشاوره خدمت سربازی


شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی ۹۸

شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی ۹۸ مانند سال های گذشته از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی اعلام خواهد شد. مشمولین باید تمام مراحل و اقدامات را پس از اطلاعیه ی اعلام شده از سوی سازمان نظام وظیفه انجام دهند و سریعا پیگیری کنند. اگرچه قوانین و ضوابط سازمان نظام وظیفه هر از چند گاهی با تغییراتی همراه بوده است. ولی پیگیری های مکرر متقاضیان باعث می شود که سریعا از قانون گذاری های جدید اطلاع پیدا کرده و سریع تر به نتیجه برسند.

مراحل اقدام برای خریدن خدمت سربازی وظیفه عمومی

  1. مشمولین متقاضی خرید سربازی وظیفه باید اول از هر چیز به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی یا پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.
  2. پس از بررسی های لازم، مشمولین باید به دنبال تهیه مدارک لازم برای گرفتن معافیت دائم باشند.
  3. پس از آماده سازی مدارک، مشمولین می توانند بار دیگر به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی مراجعه کرده و مدارک را تحویل دهند.
  4. پس از تحویل مدارک، مشمولین می توانند درخواست خرید خدمت سربازی وظیفه عمومی خود را در سامانه ی مربوطه ثبت کنند.
  5. مدارک مشمول در سازمان وظیفه عمومی ناجا بررسی خواهد شد.
  6. پس از بررسی سازمان، مشمولین باید منتظر پیامک از سوی اداره ی مربوطه باشند.
  7. بعد از دریافت پیامک، مشمولین باید در زمان مشخص شده برای واریز مبلغ مشخص شده از سوی سازمان اقدامات لازم را انجام دهند.
  8. مشمولین باید برای دادن تعهد محضری اقدام کنند.
  9. پس از واریز، مشمولین موظف هستند که فیش های واریزی را به همراه سند تعهد محضری به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی تحویل دهند.
  10. پس از بررسی های مجدد، کارت معافیت خدمت سربازی مشمول به آدرس آن ارسال می گردد.

شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی 98


بیشتر بخوانید: قوانین معافیت سربازی چیست


شرایط اقساطی و مدارک خرید خدمت سربازی

شرایط اقساطی و مدارک خرید خدمت سربازی به آن دسته از مشمولینی که وضع مالی خوبی ندارند این فرصت را می دهند تا تکلیف خدمت سربازی خود را مشخص کنند. سازمان نظام وظیفه در این باره نیز به برخی مشمولان تسهیلاتی ارائه می دهد تا این کار راحت تر برایشان اتفاق بیفتد. شرایط مشمولان وظیفه برای خرید به شرح زیر می باشد.

  1. آن دسته از متقاضیانی که تحت پوشش سازمان های حمایتی هستند می توانند از تخفیفات ویژه ی خرید خدمت استفاده کنند.
  2. مشمولانی که از ۸ سال بیشتر غیبت دارند. باید به ازای هر سال مقداری پول اضافه تر به سازمان نظام وظیفه بپردازند.
  3. مشمولین عزیزی که برای خرید خدمت خود اقدام کرده اند. پس از واریز پول می توانند برای گواهینامه ی رانندگی خود اقدام کنند.
  4. فرزندان شهدا و ایثارگران نیز مشمول تخفیف های سازمان نظام وظیفه برای خرید سربازی خواهند شد.
  5. مشمولین دارای همسر و فرزند می توانند از به ازای هر فرزند از تخفیف ویژه ای برخوردار شوند.

    بیشتر بخوانید: مشاوره نظام وظیفه


مشاوره جهت اطلاع از شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی

مشاوره جهت اطلاع از شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی از طریق مرکز مشاوره نظام وظیفه برای مشمولین امکان پذیر است. این مشاوره ها علاوه بر اطلاعات در زمینه شرایط خرید خدمت سربازی نظام وظیفه در سایر زمینه های خدمت ضرورت نیز به مشمولین راهنمایی می دهند. زیرا کمبود اطلاعات و آگاهی نداشتن از اخبار وظیفه عمومی باعث می شود که متقاضیان اقدامات اشتباه انجام داده و به نتیجه ی دلخواه نرسند.

مشاوره های نظام وظیفه در تمام زمینه های خدمت سربازی شامل کسری های وظیفه عمومی، امریه سربازی و سازمان های امریه بگیر و معافیت های خدمت ضرورت خوانندگان عزیز را کمک و راهنمایی می کند. مشاوره شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی می تواند به شما در زمینه معافیت خدمت سربازی کمک و راهنمای خوبی باشد.

سوالات متداول

۱٫ میزان هزینه خرید خدمت سربازی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد چقدر است؟

این هزینه برای مشمولان بر اساس آخرین قوانین ۳۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال می باشد.

۲٫ آیا مشمولین غایب قبل از ۸ سال می توانند برای خرید خدمت سربازی اقدام کنند؟

خیر. مشمولین باید ۸ سال در غیبت باشند تا بتوانند سربازی خود را بخرند.

۳٫ آیا برای جریمه خرید سربازی امکان پرداخت اقساطی وجود دارد؟

بله مشمولین می توانند هزینه ی خرید خدمت سربازی را به صورت اقساط پرداخت کنند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را در زمینه نظام وظیفه تلفنی و آنلاین به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Withdrawn Service Credit

 

برای مشاوره در زمینه شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی چگونه است؟

از مشاورین مشاوره نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

نظرات

- 2 نظر:

  1. سلام بنده برای خرید اقساطی خدمت سربازی اقدام کردم ولی متعاسفانه در واریز مبلغ قسط اشتباه کردم و چندتا قسط رو کمتر از اونی که اعلام شده بود واریز کردم العان چیکار باید بکنم یه قسط دیگه بیشتر نمونده که تموم بشه خرید خدمتم خواهش میکنم کمکم کنید

    1. سلام
      بعد از پایان اقساط و انجام مراحل پایانی میتوانید ما به التفاوت قسط ها را پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.