کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای اطلاع از آخرین اخبار نظام وظیفه، معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

همه چیز درباره کسری خدمت سربازی متاهلین

کسری خدمت

کسری خدمت سربازان متاهل در سال جدید چه شرایطی دارد؟

این مسئله ی بحث برانگیز جوانان را واردار کرده است تا در مورد کسری خدمت سربازان متاهل اطلاعات بیشتری کسب کنند . زیرا مسئله ی خدمت سربازی یکی از مشکلات بزرگ جوانان در جامعه ی امروزی است . جامعه ای که همه باید هر روزه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنند . رفتن جوانان به خدمت سربازی برای ۲۱ ماه و دوری از خانواده و درس و تحصیل از مشکلات و معضل های جوانان امروزی است . می بینید که آمار سربازان فراری و غایب هر ساله رو به افزایش است .

هرساله جوانان زیادی با پرداخت جریمه ی خدمت سربازی ، کارت معافیت دریافت می کنند . چرا که ترجیح می دهند به خدمت نروند . پیدا کردن شغل و ادامه تحصیل برای درصد زیادی از جوانان الویت مهمی است که باید آن را در نظر بگیریم . راه های زیادی وجود دارد که برای فرار از خدمت ، مشمولین می توانند از آن ها استفاده کنند . این راه ها شامل استفاده از امریه های سربازی ، معافیت سربازی ، کسری های خدمت و راه های موثر دیگر می باشد . مشاوره نظام وظیفه آویژه با در اختیار گذاشتن اطلاعات به روز ، مشمولین را در این زمینه ها راهنمایی خواهد کرد .

این روش ها سال هاست که بسیاری از جوانان را از خدمت کردن نجات داده است . با گرفتن معافیت ، جوانان توانسته اند کارت معافیت بگیرند . با استفاده از امریه سربازی به جوانان امکان کار در سازمان ها و ارگان های دولتی داده می شود . کسری خدمت نیز شیوه ای است که به جوانان فرصت داده می شود تا مدت کمتری خدمت کنند . کسری های خدمت سربازی انواع مختلفی دارد . در ادامه ی این مقاله با انواع کسری های خدمت سربازی آشنا می شوید .

آیا متاهل بودن کسری خدمت دارد؟

کسری خدمت سربازی متاهل موضوع بسیار مهمی است که برای اکثر مشمولان مطرح میشود . مشمولان متاهلی که قصد اعزام به خدمت وظیفه ی عمومی را دارند ، سوالات و ابهامات بسیاری در این مورد دارند . چرا که همواره مشمولان خدمت سربازی به دنبال راه هایی برای کم کردن طول دوره خدمت یا حتی معافیت از آن میباشند . قوانین و مقررات بسیاری نیز وجود دارد ، که برای افراد با شرایط خاص ، معافیتها و کسری هایی را در نظر گرفته است . کسری خدمت متاهلین یکی از همین موارد میباشد . که سازمان وظیفه ی عمومی برای راحتی و رفاه حال مشمولان متاهل در نظر گرفته است . لذا افراد متاهلی که قصد اعزام به خدمت سربازی را دارند ، پیش از هر چیز باید از قوانین مربوط به این نوع کسری آگاهی یابند .

کسری خدمت سربازی  متاهلین برای افراد دارای فرزند و بدون فرزند متفاوت میباشد .

قانون کسری خدمت سربازان متاهل در حال بررسی است . این افراد اگرچه از تسهیلات بیشتری نسبت به سایرین بهره مند می شوند . اما با داشتن فرزند می توانند از کسری خدمت آن نیز استفاده کنند . به همین دلیل در گفته های گذشته ستاد نیروهای مسلح ، تصویب قانون کسری خدمت برای متاهلین بدون فرزند نیز همچنان در حال بررسی است . این مدت کسری قرار است ۳ ماه باشد .

هم چنین مشمولین متاهل برای استفاده از کسری خدمت می توانند از پروژه های کسری بنیاد نخبگان نیز استفاده کنند . با این پروژه ها مشمولین می تواند از ۲ ماه تا یک سال کسری بهره مند شوند .

خدمت سربازی

قانون کسری خدمت سربازان متاهل

قانون کسری خدمت سربازان متاهل یکی از قوانین پر کاربرد میباشد . که سربازان بسیاری از آن استفاده میکنند . اما در باره ی این قانون شایعاتی وجود دارد . این موضوع که افراد تنها به دلیل متاهل بودن میتوانند از سه ماه کسری خدمت استفاده کنند یکی از همین شایعات و اطلاعات غلط میباشد . برای کسب اطلاعات دقیق باید از قانون کسری خدمت سربازی متاهل اطلاع یافت . بر اساس همسن قانون افرادی که دارای یک فرزند باشند میتوانند سه ماه کسری خدمت دریافت کنند . به همین ترتیب مشمولان متاهل به ازای داشتن هر فرزند از سه ماه کسری خدمت برخوردار میشوند . مورد دیگری که در قانون کسری خدمت مربوط به سربازان متاهل مطرح است ، این است که افراد غایب نیز میتوانند از این نوع کسری خدمت استفاده کنند . این در حالی است که لازمه استفاده از سایر تخفیفات نظام وظیفه عدم غیبت میباشد .

به این ترتیب با استفاده از قانون کسری خدمت مربوط به سربازان متاهل ، خدمت سربازی برای افراد متاهل راحت تر میشود . و تعداد دغدغه های این افراد کم تر میشود . البته سازمان نظام وظیفه علاوه بر درنظر گرفتن این کسری ، طرح دیگری نیز ارائه داده است که بر اساس آن مشمولان متاهل مدت زمان بیشتری میتوانند به مرخصی بروند . میزان حقوقی که برای مشمولان متاهل در نظر گرفته شده است نیز از جمله تمهیدات سازمان وظیفه ی عمومی میباشد . چرا که میزان حقوق دریافتی این افراد از سایر مشمولان بیشتر است .

کسری خدمت متاهلین چگونه است؟

بر اساس قوانین تعیین کننده شرایط خدمت سربازی سربازان متاهل ، هر کدام از این سربازان ، به ازای داشتن فرزندان ، می توانند از کسری خدمت استفاده کنند . میزان این کسری ها با توجه به تعداد فرزندان به این شرح است : شرایط خدمت سربازی سربازان متاهل

  1. به ازای یک فرزند ، سه ماه
  2. به ازای دو فرزند ، شش ماه
  3. به ازای سه فرزند ، نه ماه
  4. و … شرایط خدمت سربازی سربازان متاهل

بر اساس این قوانین ، شما می توانید با داشتن هفت فرزند ، از خدمت نظام وظیفه عمومی معاف شوید ! هر چند که با توجه به شرایط کنونی اقتصادی و فرهنگی ، این کار چندان عاقلانه به نظر نمی رسد ! راه های بهتری هم برای گرفتن کارت معافیت از خدمت وجود دارد . برای اطلاع از راه مخصوص خودتان ، حتما با یک متخصص مشورت کنید !

مزایای ازدواج در سربازی چیست؟

در مورد  کسر خدمت سربازان این مشمولین همسردار باید بگوییم از آنجایی که متاهلین دارای تعهد به همسر و فرزند خود هستند قادر نخواهند بود که مانند سایر مشمولین همه ی وقت خود را برای سربازی بگذرانند . برخی بر این باورند که باید برای متاهلین نیز نوعی معافیت در نظر گرفته شود . هم چنین باید بگوییم با تلاش فراوان نمایندگان مجلس ، سازمان نظام وظیفه عمومی هیچ قانونی در این باره تصویب نکرده است . اما از طرف دیگر سازمان نظام وظیفه تسهیلات ویژه ای برای کسری مشمولین قرار داده است . این قانون نیز بر اساس بیانیه ی مقام معظم رهبری تصویب شده است .

متاهلین

کسری خدمت ازدواج (کسری سربازی ازدواج) چگونه است؟

کسری سربازی ازدواج سربازان متاهل برای فرد مشمولی که مسئولیت یک زندگی را به دوش میکشد موضوع بسیار با اهمیتی است. لذا سازمان وظیفه عمومی مزایایی را برای این افراد در نظر گرفته است تا اندکی از مشکلات و نگرانی های آنها و خانواده هایشان کاسته شود. برخی از مواردی که میتوان به آن اشاره کرد و برای این سربازان مقرر شده است به شرح زیر میباشد:

  • طبق قانون سرباز متاهل همانند دیگر افراد کادر رسمی نظام وظیفه، میتواند از مرخصی دو تا سه روز در ماه استفاده کند؛ به عبارتی این افراد سی روز در هر سال مرخصی دارند.

  • علاوه بر این مرخصی سالانه، این افراد باید در طول هفته نیز مرخصی هایی داشته باشند، این مرخصی تنها سه روز در هفته و بعد از ظهر ها میباشد.

  • کسری خدمت از دیگر مزایای سربازان متاهل است. این افراد به ازای هر فرزند سه ماه کسری دریافت میکنند. حال فرزند قبل سربازی به دنیا آمده باشد یا بعد از سربازی

  • حقوقی که سرباز متاهل دریافت میکند، بیشتر از حقوق دیگر سربازان است زیرا این افراد حق اولاد نیز دریافت میکنند.

  • سازمان وظیفه برای سربازانی که در زمان خدمت صاحب فرزند شوند نیز هدیه ای در نظر گرفته است.

  • علاوه بر پاداش نقدی، دو هفته مرخصی به سرباز متاهلی که در حین خدمت بچه دار شوند تعلق میگیرد.

  • از آنجایی که یکی از شرایطی که سازمان وظیفه برای جذب سرباز امریه در نظر میگیرد تاهل افراد میباشد، به این ترتیب شانس پذیرش مشمولین متاهل به عنوان امریه سازمانها و ارگان های دولتی و غیر دولتی زیاد است.

  • یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین مزیت هایی که برای سربازان و مشمولین متاهل در نظر گرفته شده است مربوط به محل خدمت آن ها است که حتما باید در همان محل زندگی همسرشان باشد.

سربازی

خرید خدمت سربازی برای متاهلین

با توجه به آخرین قواعد و قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی ، سربازانی که بیش از ۸ سال غیبت دارند ، می توانند با پرداخت مبالغی ، از رفتن به خدمت سربازی معاف شوند . بدین ترتیب ، شما با داشتن صبری چند ساله و چندین میلیون تومان پول ، می توانید کارت معافیت از خدمت نظام وظیفه عمومی را بدست آورید . شرایط خدمت سربازی سربازان متاهل

البته کار خرید خدمت سربازی ( جریمه مشمولان غایب ) برای سربازان متاهل ، حتی ساده تر است ! به این شکل که تخفیفات ویژه ای برای این مشمولین لحاظ خواهد شد . میزان این تخفیفات به شرح زیر است :

  • به ازای داشتن همسر : ۵ درصد تخفیف شرایط خدمت سربازی سربازان متاهل
  • به ازای داشتن هر فرزند : ۵ درصد تخفیف شرایط خدمت سربازی سربازان متاهل

به این ترتیب ، مشمولان دارای همسر و فرزند ، می توانند از تسهیلاتی که سازمان نظام وظیفه ی عمومی برای سربازان متاهل در نظر گرفته است ، استفاده کرده و شرایط بهتری را برای خود رقم بزنند . پس فرصت را از دست ندهید . همین حالا تماس بگیرید و در این خصوص مشورت کنید . شاید شما هم بتوانید به راحتی هر چه تمام تر ، معافیت بگیرید

شرایط خدمت سربازی متاهلین

شرایط کسری خدمت متاهلین یکی از مهم ترین موضوعاتی است که هر یک از داوطلبان اخذ این نوع کسری باید کاملا از آن مطلع شوند . به همین دلیل سعی میکنیم به سوالات پرتکراری همچون شرایط و مدارک لازم برای کسری خدمت افراد متاهل پاسخ دهیم . تصور عمومی بر این است که تمام افراد مشمولی که ازدواج کرده باشند ، میتوانند سه ماه کسری خدمت دریافت کنند اما واقعیت چیز دیگری است . و افراد تنها به صرف متاهل بودن مشمول کسری خدمت نمیباشند . بر این اساس ، برای دریافت این نوع کسری داشتن فرزند شرط لازم میباشد . به عبارتی برای افراد متاهل به ازای هر فرزند ، سه ماه کسری خدمت در نظر گرفته شده است . یکی دیگر از شرایط کسری خدمت متاهلین مربوط به غیبت مشمولان میباشد . خوشبختانه در این مورد حتی مشمولان غایب نیز میتوانند برای اخذ کسری متاهلین اقدام کنند .

شرایط خدمت سربازان متاهل با شرایط افراد مجرد همانطور که در بالا نیز توضیح داده شد متفاوت خواهد بود . شرایط خدمت سربازان متاهل به این صورت می باشد که می توانند از تسهیلات ویژه ای برخوردارند . اگز بخواهیم راجع به اصلی ترین و مهم ترین شرایط خدمت سربازان متاهل صحبت کنیم می توانیم از موارد زیر نام ببریم .

شرایط خدمت سربازان متاهل بر اساس قوانین نظام وظیفه :

  1. کسری خدمت چند ماهه به ازای داشتن هر فرزند .
  2. گذراندن خدمت وظیفه عمومی در شهری که همسر مشمول حضور دارد .
  3. شزایط بهتر مرخصی گرفتن برای افراد متاهل .

خدمت سربازی متاهلین

مدت خدمت سربازی متاهلین

مدت کسر خدمت سربازان متاهل همانطور که می دانید در شرایط مختلف متفاوت می باشد . در اصل مدت کسر خدمت سربازان متاهل که دارای فرزند هستند با افراد متاهلی که فرزند ندارند متفاوت خواهد بود . در ادامه تمام این شرایط را در مورد مدت کسر خدمت این سربازان متاهل و فرزند دار توضیح خواهیم داد .

معافیت سربازی متاهلین دارای فرزند (کسری خدمت زن و بچه)

بسیاری از مشمولین هستند که می توانند از قانون معافیت کفالت و یا سایر معافیت ها مرتبط با مشمولان متاهل استفاده کنند . ولی به علت عدم آگاهی کافی به خدمت اعزام میشوند . از سری معافیت هایی که برای مشمولان متاهل قابل دسترسی و استفاده است ، می توان به موارد زیر اشاره کرد : شرایط خدمت سربازی سربازان متاهل

  • گرفتن کفالت همسر
  • گرفتن کفالت فرزند
  • گرفتن کفالت برادر
  • گرفتن کفالت خواهران
  • گرفتن کفالت مادر یا مادربزرگ
  • گرفتن کفالت پدر یا پدر بزرگ
  • و … شرایط خدمت سربازی سربازان متاهل

به منظور اطلاع از شرایط کامل این معافیت ها و بررسی وضعیت خودتان ، می توانید با مشاوران متخصص مرکز مشاوره آویژه دانش تماس گرفته و مشورت کنید . پس شانس معافیت خود را از دست ندهید .

کسری خدمت متاهلین بدون فرزند

کسری خدمت متاهلین بدون فرزند یکی دیگر از مباحثی است که برای مشمولان متاهل بسیار چالش برانگیز است . در این مورد یکی از سوالات متداول این است که آیا کسری خدمت برای سربازان متاهلی که فاقد فرزند هستند ، وجود دارد یا خیر ؟ در پاسخ به این سوال باید به این موضوع اشاره کرد که ؛ گاهی اخباری مبنی بر وجود سه ماه ، کسری خدمت متاهلین بدون فرزند شنیده میشود . اما این موضوع مدت ها است که تکذیب شده است . و درواقع کسری خدمت متاهلین بدون فرزند وجود ندارد . برای این افراد تنها تخفیفاتی همچون ، امکان انجام دوره ی خدمت وظیفه ی عمومی در محل زندگی همسر و ه آن دسته از مشمولانی است که دارای فرزند باشند همچنین استفاده از مرخصی های بیشتر فراهم شده است . لذا قانون کسری برای افراد متاهل ، تنها برای برای متاهلین دارای فرزند اجرا میشود .

مدت خدمت سربازی متاهلین

کسری خدمت همسر

کسری خدمت همسر برای سربازان متاهل یک نوع امتیاز محسوب می شود تا بتوانند کسری دریافت نمایند . جوانان در هر سنی برای تصمیم گرفتن درباره ازدواج بسیار مردد خواهند بود . زیرا مسئله ی ازدواج و متاهل شدن یکی از بزرگترین و سخت ترین وظایف برای هر پسر ایرانی است . به ویژه اگر این جوانان مشمول خدمت نظام وظیفه نیز باشند . زیرا پس از ازدواج شرایط سخت تر شده و مسئولیت ها برای جوانان دوبرابر خواهد شد . به همین دلیل جوانان سعی می کنند دیرتر برای ازدواج برنامه ریزی کنند . رفتن به خدمت سربازی آن هم برای ۲۱ ماه و دور بودن از شرایط زندگی از عوامل مردد بودن جوانان برای ازدواج در سن مشمولیت است . مشمولین پس از ازدواج نسبت به هزینه ها و مخارج زندگی مسئولیت بیشتری به عهده دارند . دور بودن از شرایط زندگی و همسر می تواند مشکلات و عواقب بدی برای این مشمولین ایجاد کند .

اما خوشبختانه سازمان نظام وظیفه عمومی برای حل کردن مشکل این مشمولین کسری خدمت همسر را در اختیارشان گذاشته است . این کار جوانان را در سال های جاری تشویق کرده است تا راحت تر به ازدواج فکر کنند . ما می بینیم که درصد جوانان متاهل مشمول در این سال ها بسیار افزایش یافته است . برای اطلاع از بیشترین  کسری خدمت سربازان متاهل ، می توانید با مرکز مشاوره آویژه ارتباط برقرار کنید . مشاورین متخصص ما پاسخگوی شما خواهند بود .

حقوق سرباز متاهل

حقوق سربازان متاهل در سال های اخیر تغییراتی داشته و با روند افزایشی همراه بوده است. آیا حقوقی که برای سرباز متاهل در نظر گرفته شده است با دیگر سربازان فرق میکند یا خیر؟ آیا این حقوق برای هزینه های زندگی سرباز کافی است ؟ و… این ها سوالات مهمی هستند که پاسخ آنها برای مشمولان متاهل اهمیت زیادی دارد، لذا در این قسمت سعی میکنیم به آنها پاسخ دهیم.

همانطور که قبلا اشاره کردیم سربازی که دارای فرزند و همسر است نیز به مانند کارمندان رسمی از حق عائله مندی برخوردار است پس حقوق سربازان متاهل از دیگرسربازان وظیفه بیشتر است. این حقوق به ازای هر فرزند اضافه میشود. طبق قوانین نظام وظیفه حداقل و حداکثر حقوقی که برای سرباز متاهل در نظر گرفته شده است بین ۶۰ تا ۹۰ درصد از حقوق کارمندان رسمی این سازمان است.

لازم به تذکر است است مواردی همچون مدرک تحصیلی افراد متاهل نیز در میزان حقوق دریافتی آن ها اثر گذرا است. به نحوی که هر قدر مدرک تحصیلی سربازان بالاتر باشد درجه آنها و درنتیجه حقوق دریافتی شان بیشتر است. بیشترین حقوق به سرباز متاهل تحت پوشش کمیته امداد تعلق میگیرد. این حقوق به بیش از یک میلیون تومان نیز میرسد.

مرخصی استحقاقی سربازان متاهل

شرایط خدمت سربازی سربازان متاهل ، از لحاط میزان مرخصی هم با سربازان مجرد متفاوت است . بدیهی است که این سربازان به دلیل داشتن مسئولیت های خانوادگی بیشتر ، نیاز بیشتری به مرخصی دارند ، تا بتوانند زمان بیشتری را نیز در کنار همسر و فرزندان خود سپری کنند و وظایف پدری و همسری خود را به درستی انجام دهند .شرایط خدمت سربازی سربازان متاهل

به منظور محاسبه میزان مرخصی سالانه سربازان متاهل ، بهتر است به قانون استناد کنیم . بر اساس آیین نامه مرخصی سربازان وظیفه ، که در سال ۹۱ توسط ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد ، قواعد مرخصی سالانه سربازان به این شرح است :

  1. مرخصی استحقاقی سالانه کارکنان وظیفه ، ۱۲ روز است .
  2. به ازای هر صد کیلومتر فاصله محل زندگی تا محل خدمت ، دو روز به میزان مرخصی سربازان اضافه می گردد .
  3. به میزان مرخصی سربازانی که در مناطق بد آب و هوا خدمت می کنند ، حسب مورد ، از ۶ تا ۱۰ روز اضافه می شود .
  4. به مرخصی استحقاقی کارکنان وظیفه متاهل ، سالانه ۱۰ روز افزوده می شود .

بر اساس قواعد بالا ، و البته قوانین دیگری که در خصوص میزان مرخصی سربازان وجود دارید ، می توانید به راحتی میزان مرخصی سالانه خود را محاسبه کنید . و اگر در این خصوص ، به راهنمایی نیاز داشتید ، فراموش نکنید که مشاوران ما آماده کمک به شما هستند !

شرایط سربازان متاهل

قوانین و شرایط سربازان متاهل

قانون کسری خدمت متاهلین یکی از قوانین پرطرفداری است که از سوی سازمان وظیفه ی عمومی اعلام شده است . چرا که مشمولان بسیاری متاهل میباشند و وظیفه ی نگهداری و تامین زندگی همسر و فرزندان را برعهده دارند . لذا کم تر بودن مدت زمان دوره ی سربازی برای این افراد بسیار حائز اهمیت است . به همین دلیل و برای جلوگیری از آسیب به این افراد ، قانون کسری خدمت متاهلین به تصویب رسیده است . بر اساس این قانون تمام مشمولین متاهلی که دارای فرزند باشند ، میتوانند به ازای هر فرزندشان سه ماه کسری دریافت کنند . که در این موارد مدارک شناسایی فرزند و همسر باید ارائه گردد . به علاوه برای مشمولان متاهل فاقد فرزند نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است ، مثلا زمان مرخصی بیشتری در نظر گرفته شده است . همچنین یگان خدمتی مشمولان متاهل در همان شهر محل زندگی همسر میباشد .

کسری خدمت متاهلین دارای فرزند

کسری خدمت متاهلین دارای فرزند یکی از رایح ترین انواع کسری های خدمت وظیفه ی عمومی میباشد . که هر ساله تعداد زیادی از مشمولان با استفاده از آن طول دوره خدمت ضرورت خود را کوتاه تر میکنند . سوالات متداولی در این باره وجود دارد . از جمله اینکه مدت کسری خدمت وظیفه برای متاهلین دارای فرزند چند ماه است ؟ و یا اینکه شرایط لازم برای اخذ کسری خدمت متاهلین دارای فرزند کدامند ؟ که ما سعی میکنیم به این سوالات پاسخ درست و کاملی بدهیم . بر اساس قوانین نظام وظیفه مدت زمان این نوع  کسری ، به ازای هر فرزند سه ماه میباشد . نکته ی دیگر درباره ی کسری خدمت متاهلین دارای فرزند این است که افراد مشمولی که دارای غیبت باشند ، نیز میتوانند از این نوع کسری استفاده کنند . این درحالی است که برای سایر انواع کسری ها نداشتن غیبت شرط لازم میباشد .

موارد کسری خدمت متاهلین

موارد کسری خدمت متاهلین موضوعی است که برای سربازان متاهل بسیار مهم میباشد . لذا اطلاع رسانی درباره این نوع کسری امر مهمی میباشد . که در اینجا به نکات و موارد مربوط به آن میپردازیم . همانطور که میدانید دوره خدمت سربازی برای بسیاری از مشمولان یکی از سخت ترین مراحل زندگی میباشد . حال افرادی که متاهل باشند و دارای فرزند ، اوضاع سخت تر خواهد بود . به همین دلیل سازمان وظیفه ی عمومی کشور تصمیماتی را برای کم کردن و راحت تر کردن این دوره برا افراد متاهل اخذ نموده است . از جمله این موارد تخصیص کسری خدمت به افراد دارای فرزند میباشد . که مدت آن به ازای هر فرزند سه ماه میباشد . یکی دیگر از موارد کسری خدمت متاهلین این است که ؛ سربازان غایب و همچنین سربازانی که در حال انجام خدمت باشند نیز میتوانند از این قانون استفاده کنند .

کسری خدمت متاهلین دارای فرزند

جدید ترین اخبار کسری خدمت متاهلین

جدید ترین اخبار کسری خدمت متاهلین و اطلاع یافتن از آن یکی از دغدغه های پیش روی مشمولان متاهل میباشد . زیرا آگاهی از این اخبار ، در مسیر دریافت کسری میتواند بسیار کمک کننده باشد . مواردی همچون شرایط لازم برای دریافت کسری مشمولان متاهل و یا مدارک لازم برای این نوع کسری خدمت از مهم ترین مباحثی است که در این اخبار ارائه میشود . حال برخی از این موارد را به تفضیل بررسی میکنیم . بر اساس جدید ترین اخبار کسری خدمت متاهلین تنها افراد متاهلی که دارای فرزند باشند ف میتوانند از سه ماه کسری خدمت به ازای هر فرزند ، بهره مند شوند . این تصور که مشمولان متاهل که فاقد فرزند هستند نیز میتوانند برای اخذ این نوع کسری اقدام کنند ، اشتباه است . همچنین مشمولانی که قصد دریافت کسری متاهلین را دارند ، باید مدارک شناسایی خود و همسر و فرزندان را ارائه دهند .

در صورت تایید این مدارک از سوی سازمان وظیفه ی عمومی ، کسری خدمت برای فرد مشمول اعمال میگردد . یکی دیگر از نکات مهم درباره ی این نوع کسری خدمت مربوط به سربازان در حال انجام خدمت سربازی میباشد . که بر اساس آخرین اخبار منتشر شده این افراد نیز میتوانند در صورت داشتن شرایط لازم و با ارائه مدارک ، برای اخذ کسری اقدام کنند .

سوالات متداول

کسری خدمت متاهلی چیست ؟

سازمان وظیفه برای راحتی افراد مشمول و متاهل تمهیداتی در نظر گرفته است که کسری خدمت یکی از این موارد است . و بر اساس آن با وجود هر فرزند سه ماه از خدمت سربازی مشمولان متاهل کم میشود .

کسری خدمت متاهلین چقدر است ؟

کسری خدمت از سوی سازمان وظیفه ی عمومی و برای افراد متاهلی که دارای فرزند هستند در نظر گرفته شده است . که بر اساس آن افراد دارای فرزند به ازای هر فرزند سه ماه کسری دریافت میکنند .

آیا مشمولان غایب میتوانند از کسری خدمت متاهلین استفاده کنند ؟

بله ، در این نوع کسری برخلاف سایر انواع آن ؛ حتی افراد مشمولی که غایب بوده اند نیز میتوانند برای دریافت کسری خدمت متاهلی اقدام کنند .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات خدمت سربازی و افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره کسری خدمت سربازی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

 

برای مشاوره در زمینه همه چیز درباره کسری خدمت سربازی متاهلین

از مشاورین مشاوره نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.